Pages

Followers

Friday, July 12, 2013

RUMAH KU SYURGA KU PART 3

Ok sambung cerita bab masuk rumah baru nie. Gedebak gedebuk bila kontraktor yg kite amek tu sedia memulakan kerja-kerja mereka hari-hari kena kna pegi tgk and tgk ape yang diaorg pasang. Kalau ada nak komen tu komen time tue jugak. Jangan diam ok?

Tp biasala aku tang dapur la paling aku particular ... setelah sebulan akhir nya rumah kami siap sepenuhnya.
Syukur akhirnya setelah beberapa minggu kami berhempas pulas duk berulang-alik cari barang lah apelah sudah nye siap jugak skali ngn grill...ok jum aku tepek skit ...
Dapur without kitchen cabinate
Kitchen cabinate tak siap lagi sebab budget tak bape cukup..insyallah bila ade budget and ada yang aku dah jumpe yang berkenan baru kami akan pasang. Lagi pun kami berdua jer so benda tu tak la penting sgt pun.
Nampak tak tiles kaler kelabu tu ? yang tu actually tiles tu dh di hack sebab aku suh kontraktor tu masukkan saluran pair dari mesin basuh ke bawah tu .. so tak yah la nak tarik-tarik paip ke bilik air kan ..

Ready to move

Finally we are ready to move ..insyaallah kalau rajin mmg nk buat open house raya nnt tapi tgk la mcm mn kan kerajinan tue..

That's all ....






2 comments:

Misz Emilynn said...

uwaaa....bt house warming jgn lupe ajak taw...cantik umah ko beb....

budakgebupunya said...

miss emilynn - Owh biasa-biasa jer .. dh rezeki..tgk la klo rajin pas raya lah kut