Pages

Followers

Monday, June 15, 2009

HOMESTAY UNTUK DISEWA DI MANJUNG-SITIAWAN-LUMUT


Pandangan hadapan homestay

PORCH KERETA


PETI SEJUK MINI/ MINERAL WATER/ MICROWAVE
QUEEN SIZE

RUANG TAMU
RUANG MAKAN YANG COMEL
Homestay ni sebenarnya milik family aku. Dulu rumah ni kami tinggal tp dh disebabkan kami perlu berpindah jadi kami buat homestay.Tamo sewa kan dekat orang dgn alasan tkut rumah ni jadi chacha merba.Sayang umh weh!!

Preview skit tentang homestay nie :-
  • 5 km to Sitiawan, Seri Manjung, Lumut
  • Tempat pelancongan -Teluk Batik/Pulau Pangkor/Lumut.Teluk Rubiah
  • Shopping center - Giat, Tesco, Kamdar, Billion, The Store, Econsave
  • Food Center - McD, Ramly Food court, KFC, Kopitiam, Old Town
Semua yang tersebut diatas adalah sekitar Kawasan Perumahan nie.

Facilities homestay nie :
  • Ruang tamu - ada aircond
  • TV ( Klo ade astro just bawak recorder and card jer ) 
  • 3 Bilik tido ( Master bad room ade toilet and Aircond jugak)
  • 3 bilik ( Queen size bad )
  • Iron/ Mesin basuh/ Peti ais yg comel/ microwave
  • Peralatan didapur turut dilengkapi seperti cawan,mangkuk,sudu,teh,gula
  • Sejaddah dan al-quran turut disediakan.
  • Alamat : No.180 Fasa 2G, Bandar Baru Seri Manjung, 32040 Perak
  • Harga   : RM 180.00 ( 1 malam )
  • Deposit : RM 100.00 ( Untuk confirm booking )
  • BANK    : MAYBANK : 158118161078 ( HAJJAH FATIMAH CHE SAAD)
  • BANK    : CIMB        : 08070000945201 ( INTAN SHAFINAZ )
 Perhatian kepada  pelanggan :
  • BOOKING seawal mungkin kerana waktu cuti kebiasaan nya akan fully booked. 
  • BOOKING dahulu setelah confirm baru buat bayaran deposit. 
  • Kebiasaannya pada cuti-cuti umum mmg fully booked.
  • Deposit tidak dapat dikembalikan sekiranya terdapat pembatalan dari pihak pelanggan. 
  • Hubungi Puan Fatimah ditalian : 017-5161754/3 atau 019-2799457
  • Keselesaan pelanggan adalah matlamat kami.








4 comments:

ahmad muzamil said...

saya nak menyewa homestay ibu cik macam mana yek? ada contact no / person saya boleh hubungi.... saya ingin menyewa utk tempoh 25 hari.

budakgebupunya said...

bole hubungi number ni :
Pn Fatimah
017-516 1754

~~Masyitoh~~ said...

ada kosong x 4-6/6/11 ni..? email sy kat masyitohramli@yahoo.com

budakgebupunya said...

Salam Puan

Maaf sebab saya dah lama tak update blog ni memandangkan masa tidak mengizinkan ... Di sebabkan kesibukan ini saya ada nyatakan no telefon ibunda saya supaya sesiapa yang melawati blog saya ini dapat menghubungi talian yang tertera ...