Pages

Followers

Wednesday, July 4, 2012

Bodyshop Skincare Terbaik !!

Bodyshop nie skrg memang dah best sebab tang skincare tu dah banyak pilihan... Kite nak jenis ape sume ade dari muka berjerawat sampai la ke muka yang putih bersih tp nak tambah-tambah vitamin .. Memang kadang-kadang kita malas nak cuci muka, sapu toner, pelembap sebab kita rasa muka kita dh ok tak ada masalah... tp itu bagi mereka-mereka yang bertuah di kurniakan kulit yang cantik dan x memerlukan penjagaan sangat..Tapi bagi aku yg sgt memerlukan penjagaan aku terpaksa melaburkan duit. Nak buat cmne kan..... Tapi dah byk benda aku dah try tp harga murah-murah jer lah paling murah pun aku pernah bli set netrogena ( betul ke ejaan nie? ) mmg ok tapi aku kan hangat-hangat taik ayam pakai kejap jer .. propa je lebih.

Tapi bila melihatkan org yg muka teramat lah bersih rasa jeles di dalam hati... So apelagi kite ke Bodyshop lah ... Pilih punye pilih aku rasa aku nak muka aku putih sebab aku ade byk parut kesan-kesan jerawat. So nak bg hilang kite kena pakai skincare jenis whittening ... Lagi pun kadang-kadang terpikir gak klo skrg tak jaga nnt dah berusia takut plak naik jeragat. Klo ade jeragat mmg tak bole buah ape dah la kn...

Tapi aku sangat suggest produk dari BODYSHOP sebab memang terbaik !!

Jum tengok set apa yang aku pakai ..


Make-up remover silky girl


Sila lawati laman web http://www.thebodyshop.com.my/skin-care/moisture-white-shiso 

1 yang aku nak rekemen ubat jerawat nye memang terbaik !!










1 comment:

mizzura said...

ngeh..ngeh..best kan dapat beli satu set..dulu pernah try clarin tp mcm malas dh nak pakai satu set (bajet pun yer)...since asyik menang product jer..belasah jela product free ni..ada yg kena ngan kulit, ada yg tak..tp mls nk membazir..tunggu produk habis baru nk sohping satu set mcm atas tu..huhu..